#esencjainternetu

Poznaj najważniejsze trendy w pozycjonowaniu stron WWW

0 61

Pozycjonowanie stron to dziedzina o wciąż zmieniających się zasadach i strategiach. Niemal każda agencja interaktywna stosuje własne metody na osiągnięcie upragnionych topowych lokat. Mimo to możemy też mówić o trendach, które łączą każde pozycjonowanie. W poniższym artykule postaramy się z pomocą ekspertów z branży opowiedzieć o dwóch najważniejszych aspektach dzisiejszej walki o pozycję w TOP 10.

Dostosuj stronę do wyszukiwań głosowych i awansuj w Google

Jeśli nigdy nie korzystałeś z możliwości asystenta Google, amazonowskiej Alexy lub też Siri stworzonej przez Apple, powinieneś czym prędzej zaznajomić się z tematem Voice Search. Chodzi oczywiście o wyszukiwanie w Google za pomocą komend głosowych. Jest to prawdziwy game-changer, który wpływa obecnie na każdy etap marketingu sieciowego, od SEO aż po kampanie linków sponsorowanych.

Już na poziomie doboru słów kluczowych powinniśmy rozpatrzeć opcję pozycjonowania się na frazy długie i nieco bardziej kolokwialne – a więc właściwe językowi mówionemu. To dzięki takiemu zabiegowi możemy zyskać awans do upragnionego TOP 10. Dane Google pokazują, że dziś niemal 30% wszystkich użytkowników internetu zdaje się na pomoc Voice Search, błędem byłoby tego nie wykorzystać!”

Źródło: afterweb.pl

Pozycja zerowa to szansa na budowę autorytetu w sieci!

Zero click searches a więc wyszukiwania, które nie wymagają od nas przechodzenia na żadną stronę poza googlowskim SERP zyskują na popularności. Sztuczna inteligencja wyszukiwarki coraz lepiej odczytuje nasze intencje i zaopatruje nas w odpowiedzi bezpośrednie, tak zwane direct answers, które przybierają postać grafów wiedzy oraz wyników typu featured snippets. Dla marketerów SEM jest to z jednej strony przekleństwo, wszakże internauta nie ma już przymusu wchodzenia na stronę, aby znaleźć odpowiedź dla swojego problemu.

Z drugiej zaś osiągnięcie przez nas pozycji zero (wyświetlanej na samej górze listy TOP 10) oznacza, że internauta skojarzy naszą markę ze źródłem eksperckiej wiedzy, autorytetem w danej dziedzinie oraz spojrzy na nas z większym zaufaniem – wszystkie te rzeczy będą miały przełożenie na ranking stron (algorytm EAT). Ponadto, jeżeli zdamy się na pomoc profesjonalnych copywriterów, choćby specjalistów z agencji AFTERWEB, zobaczymy, że treści pojawiające się na witrynie da się tworzyć tak, by nawet pod postacią direct answer przyciągały internautę na naszą stronę. Nie czekaj zatem i już dziś zdaj się na pomoc fachowców, którzy sprawią, że podniesiesz sprzedaż nawet z pozycji zero!

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.