#esencjainternetu

Jak wygląda dzisiaj reklama zewnętrzna.

0 24

Reklama zewnętrzna to rodzaj reklamy umieszczanej poza miejscem zamieszkania. Zadaniem tego rodzaju przekazu jest dodarcie do klienta znajdującego się poza domem. Często dodarcie do konkretnego miejsca. Przykładem są szyldy Łódź – oferowane przez firmę reklamową Łódź. Zaletą reklamy zewnętrznej jest niski koszt dotarcia do klienta, łatwość modyfikacji formy graficznej, możliwość leasingu, a także możliwość wyboru formatu.

Starożytne napisy na budynkach

Reklama świetlna Łódź to nie wynalazek XXI wieku. Owszem, dzisiaj możemy ulubioną markę wyśledzić w internecie, zapoznać się z ofertą, niejedna firma reklamowa Łódź ma duże pole do popisu w sieci. Jednak sama idea reklamy zewnętrznej jest stara jak świat. A właściwie jak cywilizacja. Już w czasach starożytnych na ścianach budynków umieszczano napisy reklamujące czyjeś usługi. W czasach średniowiecza na uliczkach umieszczano znaki cechowe. Pierwszy wielki plakat zewnętrzny powstał w 1835 roku w Nowym Jorku. Stworzyła go firma reklamowa Jareda Bella produkująca plakaty dla cyrku. Reklama ta miała aż 50 stóp kwadratowych. Jak widać, ojczyzną nowoczesnej reklamy zewnętrznej wydają się być Stany Zjednoczone. I to właśnie w 1900 roku w USA wprowadzono standard billboardu, czyli plakatu reklamowego dużych rozmiarów. Dzisiaj tego rodzaju reklama jest ozdobą niejednego dużego miasta i wprowadza specyficzny klimat. Choć są i tacy, którzy uważają przeciwnie – że wielkie plakaty psują estetykę aglomeracji miejskich, zasłaniając budynki i zabytki.

Litery przestrzenne, szyldy Łódź – reklama świetlna Łódź

Agencja reklamowa Łódź oferuje różnego typu reklamę zewnętrzną. Na przykład litery przestrzenne, które wykorzystuje się do prezentacji nazwy firmy albo loga. Identyfikacja produktu dzięki literom przestrzennym jest bardzo sprawna, a prestiż marki podbudowany. Reklama zewnętrzna występuje również w następujących formach:

  • szyldów reklamowych Łódź – to podstawowa forma reklamy podświetlanej. Ma ona na celu oznakowanie siedziby czy punktu firmy, sklepu, biura lub salonu
  • fryz – rozbudowana forma szyldu reklamowego. Często wykorzystywany przy brandingu stacji benzynowych
  • litery przestrzenne 3D – służące do prezentacji nazwy marki lub loda i identyfikacji obiektu. Na przykład reklama świetlna Łódź – montowana jest często na elewacji budynku lub na dachu i ma formę podświetloną, co zwiększa widoczność popołudniem, wieczorem i nocą
  • tablice reklamowe – bardzo rozbudowany rodzaj reklamy. Informuje o firmie i jej usługach. Prezentuje logo i nazwę marki. Również czasami pokazuje drogę albo przekazuje inne ważne dla marki treści. Jest mała lub duża, naścienna, podświetlana, niepodświetlana, z wymienną lub stałą grafiką albo wolnostojąca. Czasami występuje w formie pylonu reklamowego, czyli dużej, często podświetlanej reklamy zewnętrzne umieszczanej przy bramach wjazdowych hoteli, restauracji, salonów, fabryk, stacji benzynowych i dużych firm. Pylon wskazuje drogę, informuje, ale także sygnalizuje solidność firmy.
  • Drugi wielkoformatowe – to duża reklama, robiąca wrażenie na odbiorcy, stworzona z lekkiego i wytrzymałego materiału PCV

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.