Czas na bis: Wrangler i Fender wypuszczają drugą legendarną kolekcję
Wspólny projekt dwóch marek inspirowany silnym związkiem Wranglera z muzyką, w którym znajdziecie stylowe ubrania, akcesoria gitarowe i odważne nadruki
Światowy lider w branży denimowej Wrangler® i główny producent gitar na świecie Fender Musical Instruments Corporation (FMIC) ogłosiły dzisiaj premierę swojej drugiej wspólnej kolekcji obejmującej stylowe ubrania z denimu i nowe akcesoria gitarowe.
„Po raz kolejny połączyliśmy siły z Fender, aby stworzyć nową kolekcję. Jest to ponadczasowy hołd dla artystów i legend, którzy tworzą historię muzyki i denimu” – powiedziała Holly Wheeler, wiceprezeska ds. globalnego marketingu we Wrangler. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być częścią dziedzictwa obecnego w tej limitowanej kolekcji. Naszywki w stylu vintage i odważne grafiki są naszym hołdem dla wielkich artystów”.
Druga kolekcja Wrangler x Fender obejmuje wiele damskich i męskich koszulek z długimi i krótkimi rękawami ozdobionych nadrukami. Znalazły się w niej również klasyczne kurtki i kamizelki jeansowe w różnych odcieniach i wykończeniach, z trwałymi przeszyciami i efektownymi detalami. Linię damską wyróżniają wyraziste wzory i kolory. Na uwagę zasługuje między innymi czarny kombinezon ze sztruksu oraz efektowne metaliczne jeansy w panterkę. Kolekcja wskrzesza również bestsellerową męską kurtkę z logo Fendera na autentycznym denimie Wrangler. Co więcej, w nowej kolekcji Wrangler x Fender fani znajdą też akcesoria gitarowe. Są to między innymi paski ze złotymi przeszyciami wykonane z denimu Wrangler, 3-warstwowe denimowe futerały na gitarę z kultowym wzorem kieszeni Wranglera oraz klasyczne, ułatwiające grę kostki gitarowe 351 z szylkretu.
„To zaszczyt móc po raz kolejny współpracować z tak znaną marką jak Wrangler, która ceni kreatywność i indywidualność” – powiedział Richard Bussey, wiceprezes ds. akcesoriów, stylu życia i licencji w firmie Fender. „Wprowadzenie legendarnych motywów Wranglera w nowej kolekcji akcesoriów – od futerałów gitarowych po paski i kostki – było niesamowitym doświadczeniem. Mamy nadzieję, że nasza najnowsza kolekcja zainspiruje gitarzystów, miłośników muzyki i nie tylko, do wprowadzenia tych niepowtarzalnych rzeczy do swojej garderoby i życia zarówno na scenie, jak i poza nią”.
Druga kolekcja Wrangler x Fender dla kobiet i mężczyzn jest dostępna na wrangler.com, fender.com oraz w głównych sklepach detalicznych, w tym Boot Barn, Urban Outfitters, Wiseman’s Western i butikach specjalistycznych. Ceny detaliczne odzieży wynoszą od 119 do 499 zł
Obserwuj @wrangler i @fender, aby dowiedzieć się więcej na temat tej kolekcji.
Wrangler
Wrangler®, marka należąca do Kontoor Brands (NYSE: KTB), od 75 lat jest ikoną autentycznego amerykańskiego stylu. Bogate dziedzictwo marki zakorzenione na Dzikim Zachodzie przejawia się w jej wysokiej jakości kolekcjach i ponadczasowym wzornictwie. Linie ubrań dla mężczyzn, kobiet i dzieci zapewniają świetny styl i wygodę, inspirując wszystkich, którzy je noszą, do bycia silnymi i gotowymi na wszystkie wyzwania dnia. Produkty Wrangler są dostępne w sklepach detalicznych na całym świecie, w tym we flagowych sklepach w Fort Worth i Greensboro, w domach towarowych, sieciach detalicznych, sklepach specjalistycznych, najlepszych sklepach z odzieżą westernową oraz w Internecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie wrangler.com.
Fender Musical Instruments Corporation:
Od 1946 roku firma Fender rewolucjonizuje muzykę i kulturę jako jeden z głównych producentów, sprzedawców i dystrybutorów instrumentów muzycznych na świecie. Portfolio własnych i licencjonowanych marek Fender Musical Instruments Corporation (FMIC) obejmuje gitary Fender®, Squier®, Gretsch®, Jackson®, EVH®, Charvel®, Bigsby® i PreSonus®. W swojej działalności Fender skupia się przede wszystkim na muzykach i tworzeniu najwyższej jakości instrumentów i doświadczeń cyfrowych obejmujących różne gatunki muzyczne. Od roku 2015 marka angażuje się w działania cyfrowe poprzez wprowadzenie nowego ekosystemu produktów i doświadczeń interaktywnych, aby towarzyszyć graczom na każdym etapie ich muzycznej podróży. Wśród proponowanych produktów są innowacyjne aplikacje i platformy edukacyjne uzupełniające ofertę gitar, wzmacniaczy, pedałów efektowych, akcesoriów i sprzętu pro-audio firmy Fender, które inspirują twórców. Misją FMIC jest uwolnienie mocy muzycznej ekspresji – zarówno u początkujących muzyków, jak i legend tworzących historię muzyki. W roku 2021 Fender obchodził swoją 75. rocznicę. Od 75 lat marka kontynuuje wizję swojego założyciela – Leo Fendera – której celem jest inspirowanie i łączenie artystów poprzez miłość do muzyki.