#esencjainternetu

10 Sposobów Na Ochronę Przed „Złymi” Tłuszczami

0 28

Czy jesteś zdezorientowany co do tłuszczów? Nienasycone, jednonienasycone, wielonienasycone, nasycone, uwodornione, tłuszcze trans, tłuszcze omega… pomocy! Wydaje się to takie skomplikowane.

Złe tłuszcze mogą prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych, takich jak wolne rodniki, stany zapalne, przyrost masy ciała, by wymienić tylko kilka. Oto kilka sposobów na ich uniknięcie. Jednym z najlepszych wyborów będzie OLEJEK KONOPNY CBD 20%

Uważaj Na Oleje

Uważaj na „oleje uwodornione” w produktach spożywczych (takich jak krakersy i przetworzona żywność). Są to tłuszcze trans i jednocześnie bardzo niezdrowe.

NIGDY nie gotuj z olejami roślinnymi. Są wielonienasycone i niestabilne chemicznie po podgrzaniu i zamieniają się w „złe” tłuszcze.

Gotuj na oliwie z oliwek tłoczonej na zimno tylko w niskich i średnich temperaturach. Jest ona bardziej stabilna niż oleje roślinne, ale niewystarczająco stabilna do wysokich temperatur.

Jeśli gotujesz w wysokich temperaturach, używaj tylko tłuszczów nasyconych, takich jak masło lub olej kokosowy. Tłuszcze nasycone są najbardziej stabilnym tłuszczem do gotowania. Każdy inny olej zjełczeje i może spowodować spustoszenie w twoim ciele.

Nie pozwól, aby oleje roślinne zjełczały. Warto przechowywać je w lodówce przez cały czas i nie dłużej niż około 2 miesiące po otwarciu. Jeśli masz w domu jakieś starsze olejki, wyrzuć je!

Używaj Tylko Olejów Tłoczonych Na Zimno, Najlepiej Organicznych

Upewnij się, że jesz wystarczającą ilość dobrych tłuszczów Omega-3; pomagają one zapobiegać i cofać szkody spowodowane przez złe tłuszcze. Jedz organiczne nasiona konopi (lub olej konopny), mielony len (lub świeży olej lniany). Zawierają one Omega 3 i Omega 6. Przechowuj te nasiona również w lodówce. Olej rybi jest jednym z najlepszych źródeł tłuszczów Omega-3; po prostu upewnij się, że został oczyszczony lub pochodzi z czystego źródła.

Wszyscy potrzebujemy w naszej diecie trochę tłuszczów nasyconych, ale unikamy nadmiaru czerwonego mięsa i masła. Zbyt dużo prowadzi do stanu zapalnego i wysokiego poziomu cholesterolu (chociaż cukier i rafinowane węglowodany również przyczyniają się do wysokiego poziomu cholesterolu).

Przechowuj wszystkie orzechy i nasiona w lodówce, ponieważ zawarte w nich oleje mogą zjełczeć.

Unikaj fast foodów i staraj się nie jeść zbyt często. Ponieważ wszyscy od czasu do czasu jemy w restauracji i nie jesteśmy w stanie kontrolować spożywanych tłuszczów, regularnie spożywaj przeciwutleniacze (lub jedz produkty bogate w przeciwutleniacze, takie jak jagody i inne owoce). Przeciwutleniacze ochronią Twój organizm przed uszkodzeniami spowodowanymi przez wolne rodniki.

Artykuł opracowany podczas współpracy z https://cbdgreen.pl

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.